Naujienos

Parduotuvių naujienos
Penktadienis, 6/09/2019

Paulina Sykut – Jeżyna ir „Mohito“ projektas už gamtos ir mados bendrystę

Jau antrąjį sezoną „Mohito“ aktyviai dalyvauja gamtos
išsaugojimo projekte #MohitoCares. Šį rudenį pristatomas bendras
projektas su Lenkijos žunaliste ir televizijos laidų vedėja Paulinos
Sykut – Jeżyna, kurio tikslas – aplinkosauga. Prekės ženklas
kampanijos metu įsipareigoja už kiekvieną parduotą prekę su
etikete „Mohito Cares“ pasodinti po medį.
Visi #MohitoCares produktai – tai subalansuota ir draugiška mada.
Praeitą sezoną pradėtas gražus projektas tęsiasi! Visi kolekcijos
drabužiai pagaminti iš ekologiškų ir sertifikuotų medžiagų – tai
LENZING™ ECOVERO™, TENCEL™ MODAL arba TENCEL™ LYOCELL ir,
žinoma, organinė medvilnė. Tokiu būdu prekinis ženklas parodo ne
tik mados ir gamtos darną bet ir įrodo, kad tai įmanoma
#MohitoCares fotosesija buvo patikėta fotografui Marcin
Hryniewicz. Minimalistinėmis nuotraukomis buvo norima parodyti,
kad svarbu ne prabanga, o gamtos grožis ir jos spalvos. Paulina
Sykut-Jeżyna yra ne tik savo srities profesionalė, taip pat ji yra
mama ir socialiai aktyvi asmenybė. Klimato kaita jai yra labai svarbi
tema. Be žurnalistikos, ji domisi sveika gyvensena ir mada.
Įsitraukusi į tai, kas vyksta aplink mus, ir suvokdama vykstančius
pokyčius gamtoje, ji sutiko prisijungti prie #MohitoCares idėjos ir
projekto
„Aš žinau, kad kartais lengva pamiršti apie mūsų daromą poveikį
aplinkai. Štai kodėl taip svarbu jungtis prie geros praktikos ir
sąmoningai rinktis subalansuotą madą. Gera kartu su prekių
ženklais daryti realią įtaką mūsų gyvenimui ir sveikatai, palaikyti jų
projektus ar net tapti jų organizuojamų projektų ambasadore“, –
sako Paulina Sykut-Jeżyna.
Šio projekto tikslas – reaguoti į klimato pokyčius. Medžių sodinimo
iniciatyva yra puikus ir sektinas pavyzdys. Pagal preliminarius
paskaičiavimus, įvertinus praeito sezono rezultatus ir artimiausių
sezonų lūkesčius, Lenkijoje gali būti pasodinta apie du šimtai
tūkstančių medžių. Tikslų skaičių nusakyti sunku, nes viskas
priklausys nuo klientų ir jų įsitraukimo į šią akciją.
„Mes stengiamės mažinti neigiamą mūsų kasdienių veiksmų poveikį
aplinkai. Be popierinių maišelių papildomai sugalvojome didinti

žaliąsias zonas, o tai įmanoma tik mūsų klientų įtraukimo dėka. Šį
rudenį sodinsime medžius Krokuvoje ir Gdanske, o pavasarį
planuojama prijungti dar daugiau miestų. Mes rūpinamės savo
planeta, ja rūpinasi ir „Mohito“ klientai. Ankstesnių akcijų rezultatai
parodė, kad jų įsitraukimas buvo milžiniškas, todėl ir šį kartą tikime,
kad jie vėl palaikys mūsų idėją įsigydami prekes su #MohitoCares
etikete, ir kad jų vardu galėsime pasodinti dar daugiau medžių“, –
mintimis dalinosi „Mohito“ prekės ženklo rinkodaros vadovė
Justyna Para.
Kaip jau minėjome kolekcijos #MohitoCares gaminiams naudojami
tik natūralūs, sertifikuoti audiniai bei poliesteris iš perdirbtų
medžiagų, tokių kaip PET buteliai ar plastikinės pakuotės. Tekstilės
gaminiams naudojami liocelio ir modalo audiniai, kurie yra
biologiškai skaidūs ir pagaminti iš augalų celiuliozės. Liocelio
gamyba vykdoma uždaru ciklu, t.y. ekologiškai, o modalo pluoštas –
tai naujos kartos pluoštas, gaunamas iš specialiai apdorojamos
augalo „Beach tree“ celiuliozės, savybėmis panašus į medvilnę. Tai
daug tvirtesnis pluoštas nei viskozė. Drabužiams su modalu
būdingas minkštumo, švelnumo pojūtis. Modalas du kart geriau
sugeria drėgmę nei medvilnė, nesivelia, neblunka. Tarp siūlomų
medžiagų taip pat galima rasti produktų iš ekologiškos medvilnės.
Šis audinys gaminamas nenaudojant chemikalų ir naudojant ribotą
kiekį vandens. Be to, medvilnė, naudojama #MohitoCares
gaminiuose, skinama rankomis ir valoma tik natūraliais plovikliais.
Tokie audiniai nedirgina jautrios odos ir yra hipoalergiški, todėl
nesukelia jokių alerginių reakcijų.
#MohitoCares O tu?

X