Parduotuvės
  • dsc09860

Grey&White

2 aukštasMob. +370 655 20063Vieta plane

Kas yra prabangu spengiant nejaukiam žiemos šalčiui? Galimybė braidyti po snieguotus miškus su šeima, vakare išsiruošti pasivaikščioti senamiesčio gatvėmis ir užsukti vakarienės į mėgstamą restoraną. Jaustis patogiai ir puikiai dėl šiltos, stilingos, galima sakyti, amžinos striukės, tinkančios visur ir visada. Jausti aprangos komfortą – tai yra tikroji prabanga. Taip, pūkinė striukė spintoje yra būtinybė, ir tai geriausiai žino kompanija „Canada Goose“, kurios drabužiai gimė mažoje siūvykloje Toronte prieš beveik 60 metų.

1957-aisiais Sam‘as Tick‘as įkūrė drabužių kompaniją „Metro Sportswear“, kuri specializavosi vilnonių liemenių, lietpalčių ir sniego kostiumų gamyboje. Sam‘o žentas David‘as Reiss‘as 1970-aisiais į kompanijos veiklą įpūtė naujus vėjus pristatydamas tuo metu unikalią žąsies pūkais drabužius šiltinančią mašiną. Taip gimė prekės ženklas „Canada Goose“. 1980-aisiais kompanija sukūrė ir garsiąją „Big Red“ striukę, skirtą ekspedicijų į šalčiausias pasaulio vietas dalyviams. 1982-aisiais su „Metro Sportswear“ pasiūta „Big Mountain“ striuke į Everestą įkopė ir pirmasis kanadiečių alpinistas Laurie Skreslet. 2011-aisiais kompanija, pagerbdama šį žygį, dar kartą į prekybą išleido legendinę striukę, pavadinę ją „Skreslet“.

„Canada Goose“ kompanija šiandien žinoma kaip įvairių žiemos sportininkų, rekordų siekėjų šalčiausiuose pasaulio taškuose partnerė, o jos striukės – kaip nepakeičiamos ledynuose įsikūrusių filmavimo aikštelių darbuotojams. Be to, jog rūpinasi baltųjų lokių išlikimu, kompanija kasmet siunčia medžiagas ir įvairias siuvimo detalių siuntas vietos meistrams į Kanados arktį, aprūpinantiems striukėmis savo šeimas.

Per 180 metų trunkanti „Woolrich“ istorija „Woolrich” – Jungtinių Valstijų viršutinių drabužių prekės ženklas, vis dar neužleidžiantis lyderio pozicijų. „Woolrich“ bendrovė įkurta 1830 m., taigi šis prekės ženklas pasižymi paveldu, istorija ir tradicija. „Woolrich“ vystėsi lygiagrečiai su Amerikos istorija, greta nesibaigiančių traukinių bėgių, XIX a. tiestų Pensilvanijoje. Būtent šioje JAV valstijoje 1830 m. Johnas Richas įkūrė pirmąjį savo vilnos fabriką. 25-erių J. Richas panaudojo savo angliškas šaknis tam, kad gautų vilnos karšėjo darbą Filadelfijos priemiestyje 1811 m., o 1830 m. jis jau buvo sutaupęs pakankamai pinigų, kad galėtų pastatyti savo gamyklą vaizdingoje vietoje, šalia Plum Run upokšnio. Pirmuosius „Woolrich“ gaminius pirkėjams pristatydavo pats J. Richas. Jis keliaudavo iš vienos miškininkų gyvenvietės į kitą, medkirčiams siūlydavo įsigyti medžiagų, kojinių, užtiesalų ir siūlų, prekiaudavo tiesiog iš vežimo, o medkirčių žmonos iš įsigytos medžiagos vėliau siūdavo drabužius.

Pensilvanijoje aktyviai vyko garinių variklių ir traukinių vagonų gamyba, bėgių tiesimo darbai, prekių transportavimas, todėl buvo juntamas itin stiprus darbuotojų poreikis, iš kurių dauguma buvo naujieji imigrantai. Augant darbo jėgai reikėjo ir drabužių, kurie būtų patogūs ir suteiktų tinkamą apsaugą. To pakako J. Richo verslui klestėti. 1845 m. jis išplėtė gamybą ir persikėlė į kitą vietą. XIX a. viduryje „Woolrich“ gamino ne tik vilnones medžiagas, bet ir gatavus dirbinius. Geležinkeliams pasiekus kiekvieną Pensilvanijos kampelį, geležinkelininkams prireikė liemenių su kišenėmis laikrodžiams. Taigi „Woolrich“ gamykloje sukurtas gaminys, pavadintas geležinkelininko liemene (angl. The Rairoad Vest).

Kuklios verslo pradžios laikai liko praeityje, „Woolrich“ išaugo ir ėmė gaminti kur kas pažangesnę produkciją, taikė naujus gamybos metodus. Metams bėgant paaiškėjo, kad ši gamykla tiesiog pasmerkta tapti viena pagrindinių Jungtinių Valstijų viršutinių drabužių ir sporto aprangos gamintojų.

Per daugiau nei 175 metus „Woolrich“ stilius, nors ir buvo paliestas modernių interpretacijų, vis dėlto išliko itin artimas originalioms vertybėms: komfortui, patvarumui, atsparumui, šilumai ir paprastumui.

„Woolrich“ gamykla virto aplink verslą susiformavusia bendruomene. Gamykla įsikūrusi nuošalioje Pensilvanijos teritorijoje, o plečiantis verslui reikėjo vis daugiau darbuotojų, šiems darbuotojams reikėjo būstų, parduotuvių, vaikų švietimo įstaigų, maldos namų. Taigi net jei šis projektas ir nėra paremtas utopine filosofija, J. Richas jaunesnysis sukūrė pagrindą darbuotojų bendruomenei formuotis. Bėgant metams šis darinys virto glaudžiais ryšiais susaistyta integruota bendruomene, apie kurią buvo tik galima pasvajoti.

Komfortas, patvarumas, atsparumas, šiluma ir paprastumas – štai raktiniai „Woolrich“ prekės ženklą pastaruosius 175 metus apibūdinantys žodžiai. „Woolrich“ – viršutinių drabužių lyderė Jungtinėse Valstijose, kurios atstove Europoje tapo „WP Lavori In Corso“.

Dėl didelio detalėms skiriamo dėmesio ir itin apgalvoto dizaino „Woolrich“ prekės ženklas – tai elegantiškos sporto aprangos simbolis. Šio prekės ženklo įsiveržimas į Europos rinką XX a. dešimtajame dešimtmetyje įvyko dėl simboliu tapusio „Original Arctic Parka“ gaminio. WP komanda atrado šį prekės ženklą visiškai netikėtai. Keliaudami po Pensilvaniją WP atstovai trumpam stabtelėjo šalia žuvies konservų fabriko, o vienas iš keliavusiųjų pastebėjo, kad visi darbuotojai dėvi vienodus švarkus. WP atstovai išsiaiškino, kad tai – parka striukė, apsauganti nuo žemos temperatūros, kurioje tenka dirbti šios gamyklos darbininkams. „Woolrich“ tvirtų pozicijų rinkoje paslaptis – sugebėjimas nuspėti pirkėjų lūkesčius. Drabužių dizainas formuojamas atsižvelgiant į mados tendencijas ir užmezgant ryšį su jaunąja karta per darbo, karinę ir sporto aprangą.

„WOOLRICH“ PREKĖS ŽENKLO SAVITUMAS

Nuo 1830 m. „Woolrich“ gamina viršutinius drabužius ir netgi įžengė į sporto aprangos sritį. Šios įmonės gaminiai – tai modernumo nestokojanti sintezė, apjungianti pasaulio mados guru įvaizdžius su praeities aprangos atgarsiais. Darbui skirtos aprangos pasaulis, gimęs iš poreikio apsisaugoti nuo atšiaurių oro sąlygų, amerikiečių žemės ūkio darbininkų apranga, vėliau – pramonė, medžioklei ir žvejybai skirtų drabužių funkcionalumas, karinės uniformos – visa tai apimanti „Woolrich“ tapo kuo tikriausiu Amerikos atspindžiu.

Pirmosios parka striukės, gelbėjusios nuo šalčio Arkties ekspedicijų metu, universitetų studentų pasaulis, hipiai, senas karines uniformas rinkęsi dėl jų patvarumo, patrauklios kainos ir nekonformistiškumo, šiuolaikiniai lauko drabužiai, be kurių jau neįsivaizduojame savo kasdienybės, – visi šie dalykai nepavaldūs laikui. Darbas, universitetas ir sportinės veiklos atspindi tipinę amerikiečių kultūrą, kurios pagrindas – pasaulio pažinimas.

Stilius yra ypač privatu. Tai neturi nieko bendra su mada
X