Parduotuvės
  • PIERRE_CARDIN_2762_main

Pierre Cardin

2 aukštasMob. +370 652 04980Vieta plane

Salonas  vyrams. Sukurtas pagal vyrišką logiką. Po vienu stogu galima įsigyti viską, ko reikia spintai – nuo batų iki palto. Čia Jums neteks klausytis garsios muzikos ar primygtinio siūlymo išbandyti naują kolekciją.

Salonas ne berniukams, patikslintų vienas čia siūlomų prekių ženklų „Baldessarini“. 1993 m. įkurtas „Hugo Boss“ korporacijos, šis ženklas įsteigė save kaip vyriškumo vedlį. Jau po trejų metų įmonės kūrybinis direktorius Werneris Baldessarini laimėjo prestižinį JAV Maiklo apdovanojimą kaip geriausias vyrų dizaineris. Dar po poros metų „Baldessarini“ kolekciją forografavo pats Karlas Lagerfeldas. „Baldessarini“ kolekcijose naudojamas japoniškas džinsas, švelni vilna, velvetas ir kašmyras. Parduotuvės lentynose p.c. EUROPA dominuoja džentelmeno, kario ir verslininko aprangos elementai.

Šalia „Baldessarini“ įsikūrusios „Pierre Cardin“ ir „Otto Kern“ kolekcijos. Vokiečių „Otto Kern“ drabužiai orientuoti į jaunesnę auditoriją. Jie išsiskiria etikete su stilizuota „K“ ir liūtu. Pagrindiniai šio ženklo bruožai – dinamiškumas ir veržlumas. O „Pierre Cardin“ tikrai nereikia pristatyti – tai prancūziškos elegancijos ir funkcionalumo mišinys bei ilgalaikė aprangos stiliaus kultūra. Dėka tobulo audinių parinkimo ir neabejotinos gamybos kokybės jų vardas išskirtinis. Sakoma, kad P. Carden yra vienas žymiausių prancūzų pasaulyje jau nuo 1960 m. „Geras dizaineris privalo turėti idealą, kuriam kurtų, o mano idealas yra kurti jaunam“, – savo maksimą pristato kūrėjas.

Edgaras Sekmokas, vyriškų drabužių parduotuvių tinklo vadovas irgi griežtas. Jis vienareikšmiškai sako, kad sėkmingas vyras turi rūpintis savo apranga.

Jūsų mėgstamo ženklo „Baldessarini“ šūkis: atskiria vyrus nuo berniukų. Kaip jį suprantate?
„Baldessarini“ drabužiai skirti tikriems vyrams, kurie pasitiki savimi ir siekia sėkmės. Svarbiausia – aštrus mąstymas ir aktyvus gyvenimo būdas. Jie siūlo vyrišką, nesulaižytą stilių.

Ar galėtume tokią stiliaus filosofiją pritaikyti vyrams Lietuvoje?
Ne visiškai. Kalbant griežtai, norėčiau perrengti vyrą Lietuvoje. Rengiamasi pilkai ir niūriai, bijoma nors kiek išsiskirti. Tokia yra realybė kalbant plačiąja prasme. Tačiau matau ir daug keitimosi į gera tendencijų. Bent jau p.c. EUROPA vyrai vaikšto visai neblogai apsirengę. Pastebime, kad įdomiausi ir dažnai brangiausi drabužiai nuperkami labai greitai. Daugėja vyrų, suprantančių įvaizdžio svarbą.

Kodėl parduotuvė, kurią sukūrėte savo atstovaujamiems prekių ženklams, yra būtent tokia?
Parduotuvę p.c. EUROPA kūrėme galvodami apie savo tikslinius klientus. Tai žmonės, dirbantys naujajame miesto centre. Tai verslo žmonės, kurie neturi daug laiko, bet jiems svarbu atrodyti nepriekaištingai. Esame sėkmingi turbūt todėl, kad tiksliai žinome, ką siūlome: beveik visus apdarus pasimatuoju pats.

Koks Jūsų stilius?
Savo stilių apibūdinčiau kaip klasikinio miesto laisvalaikio: džinsai, marškiniai, švarkas. Pastebiu, kad bijoma vilkėti džinsus su švarku, nors tai tvarkinga, tik mažiau įpareigojama. To bandome mokyti.

 www.pcbaltic.lt

Daugėja vyrų, suprantančių įvaizdžio svarbą. Prekybos centre EUROPA dauguma vyrų vaikšto visai neblogai apsirengę
X